Opdrachten en klanten
Overnemen van gegevens uit gescande (PDF) documenten
Bij deze opdrachtgever staan er documenten in de vorm van gescande (PDF) documenten op de server in Nederland die via een webapplicatie voor onze medewerkers beschikbaar zijn. Met specifieke regels worden gegevens uit de gescande documenten per dossier ingevoerd in een database.
Voorbeeeld: verzorgen klantenservice online winkel/webshop
Onze opdrachtgever is een online retailer die in meer dan 20 landen opereert en dagelijks duizenden bestellingen ontvangt. De vragen die klanten van deze webshop hebben worden door onze medewerkers per e-mail beantwoord. De e-mails die onze medewerkers ontvangen kunnen zeer divers zijn van aard. Hierbij kunt u denken aan productgerelateerde vragen, vragen over bezorgtijden, vragen over acties, vragen over geleverde producten, etc., etc.
Aan onze medewerkers de taak om deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, waarbij we het principe hanteren van āFirst time rightā. Immers, wanneer de klant bij de eerste e-mail een duidelijk antwoord krijgt en daarmee geholpen is, ontstaan er geen vervolgvragen wat de klant tijd scheelt en onze opdrachtgever minder kost. Elk klantcontact kost immers geld. Door onze jarenlange ervaring met het verzorgen van de klantenservice voor webwinkels zijn we als geen ander in staat om de kritische succesfactoren te identificeren voordat het project wordt opgestart zodat de kans op een succesvolle samenwerking gegarandeerd is.
Leadgeneratie
Regelmatig voeren we voor verschillende multinationals outbound belactiviteiten om leads te genereren. Het gaat hierbij om bedrijven als Toyota, Kyocera en DHL.
VOORDELEN
Outsourcen van uw werkzaamheden naar Strongbow Contact Centers
Graag bespreken we met u of wij ook u kunnen ondersteunen met outbound-, inbound-, dataverwerkings- of ICT diensten. De voordelen om werk uit te besteden naar Strongbow Suriname zijn immers groot. Denkt u hierbij aan de kostenbesparing (met behoud van kwaliteit), borging van kennis over uw bedrijfsprocessen bij een betrouwbare partner, flexibel personeel kunnen inzetten en meer tijd overhouden om u te richten op uw core-business. Neem nu vrijblijvend contact op over outsourcing naar Strongbow Suriname!
50% KOSTENBESPARING
Door uit te besteden aan Strongbow Contact Center gaan uw kosten tot wel 50% omlaag.
63% LANGER OPEN
Door uit te besteden aan Strongbow Contact Center kunt u minimaal 5 uur toevoegen aan een werkdag.
100% COMMITMENT
Door uit te besteden aan Strongbow krijgt u medewerkers die het werk voor lange tijd blijven doen.