Tijd en geld besparen?
Klantenservice uitbesteden
Het uitbesteden van de klantenservice naar Suriname is een beproefd business model.
Wilt u uw klantenservice uitbesteden?
We zijn sinds 2007 de outsourcingspartner in Suriname voor bedrijven in Nederland.
Op basis van de gewenste werkzaamheden selecteren we samen met de opdrachtgever geschikte kandidaten. Deze kandidaten worden door onze trainers volledig getraind en voorbereid op de werkzaamheden. Elke medewerker wordt aangestuurd door een supervisor die direct in contact staat met de opdrachtgever. Zo zorgen we voor korte lijnen waardoor het werken op afstand succesvol kan verlopen.
Ons samenwerkingsmodel is flexibel. Zo kunt u al vanaf 2 dagen in de week werk uitbesteden. Op- en afschalen kan flexibel en er zijn geen opstartkosten.
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden?
Vraag nu vrijblijvend een offerte aan!
Onze aanpak bij klantenservice werkzaamheden
Voordelig. Professioneel. Betrouwbaar.
Wanneer u tot de conclusie bent gekomen dat outsourcing van uw Nederlandstalige klantenservice naar een lagelonenland een reële optie is, dan is Suriname een serieuze kandidaat. Vrijwel elke Surinamer spreekt en begrijpt immers Nederlands, de affiniteit met Nederland en de Nederlandse cultuur is groot en er is genoeg hoog opgeleid personeel beschikbaar.
Veel gestelde vragen over klantenservice uitbesteden
Klantenservice omvat het helpen van klanten met vragen, problemen of klachten. U kunt het uitbesteden om tijd en middelen te besparen, efficiëntie te verhogen en om te profiteren van de expertise van professionals.
Klantenservice uitbesteden kan leiden tot kostenbesparingen, efficiëntie, en de mogelijkheid om zich te concentreren op meer waardevolle taken.
Strongbow CC biedt professionele en ervaren medewerkers met een hoge kwaliteit van service, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de kwaliteit van uw klantenservice.
Strongbow CC biedt een breed scala aan klantenservice services, zoals telefonische ondersteuning, e-mailsupport, chat en social media management.
Neem contact op met Strongbow Contact Centers om te bespreken welke klantenservice werkzaamheden u nodig heeft en om de volgende stappen te bespreken.
Onderdelen klantenservice uitbesteden
Hieronder laten wij u zien hoe Strongbow Contact Center uw bedrijf kan ondersteunen bij het uitbesteden van uw klantenservice. Wij bieden een breed scala aan klantenservice oplossingen, waaronder telefonische klantenservice, chat klantenservice, e-mail klantenservice en antwoordservice.
Telefonische klantenservice
Onze telefonische klantenservice staat altijd voor u klaar om uw klanten te helpen met hun vragen en problemen. Onze medewerkers zijn getraind en ervaren, waardoor zij altijd in staat zijn om op een snelle en professionele manier te helpen.
Chat klantenservice
Met onze chat klantenservice kunnen uw klanten op een snelle en gemakkelijke manier hulp krijgen bij hun vragen en problemen. Onze medewerkers staan altijd paraat om te helpen, waardoor uw klanten snel en efficiënt geholpen worden.
E-mail klantenservice
Onze e-mail klantenservice staat altijd voor u klaar om uw klanten te helpen met hun vragen en problemen. Onze medewerkers zijn getraind en ervaren, waardoor zij altijd in staat zijn om op een snelle en professionele manier te helpen.
Antwoordservice
Met onze antwoordservice kunt u ervoor zorgen dat uw klanten altijd een snelle reactie krijgen, ook buiten uw kantooruren. Onze medewerkers staan altijd paraat om te helpen, waardoor uw klanten snel en efficiënt geholpen worden, ook buiten uw kantooruren.
VOORDELEN
De voordelen om uw klantenservice uit te besteden aan Strongbow Contact Centers
Als u toch de stap heeft gezet om uw klantenservice uit te besteden aan een call center, waarom niet uitbesteden aan Strongbow Contact Center die sinds 2007 is gevestigd in Suriname? De kwaliteit is vergelijkbaar met Nederlandse callcenters en de kosten zijn een heel stuk lager. Met de huidige technologie speelt afstand geen rol van betekenis meer.
50% KOSTENBESPARING
Door uit te besteden aan Strongbow Contact Center gaan uw kosten tot wel 50% omlaag.
63% LANGER OPEN
Door uit te besteden aan Strongbow Contact Center kunt u minimaal 5 uur toevoegen aan een werkdag.
100% COMMITMENT
Door uit te besteden aan Strongbow krijgt u medewerkers die het werk voor lange tijd blijven doen.
Vragen van klanten bij klantenservice uitbesteden
Hieronder vindt u een aantal vragen die regelmatig leiden tot het uitbesteden van werkzaamheden naar een callcenter of contactcenter. Deze stap lost een aantal problemen op die hierboven zijn genoemd, echter zijn callcenters in Nederland en België niet goedkoop.
#1 Hoe ga ik om met fluctuerende vraag naar capaciteit bij piek- en daluren of wanneer seizoensfactoren een rol spelen?
Tijdens piekbelastingen heb ik te weinig personeel en tijdens daluren zit ik met medewerkers die weinig te doen hebben. Ik wil goede medewerkers aan mij binden dus wil ik hen goede arbeidsvoorwaarden aanbieden waaronder een vast contract, maar dit belemmert mij tegelijk om mensen flexibel in te zetten qua uren want ik kan een fulltimer niet even snel als parttimer inzetten.
#2 In hoeverre denkt de wetgever met mij als ondernemer mee?
Stel dat iemand meteen ziek wordt op de eerste werkdag en de persoon is de komende tijd niet meer inzetbaar. Ik zit dan met kosten waar geen inkomsten tegenover staan. Hoe verloopt daarbij de ontslagprocedure?
#3 Het managen van de klantenservice kost mij toch teveel tijd.
ik hou te weinig tijd over voor mijn core-business en mijn concurrenten kunnen veel sneller dan ik inspelen op nieuwe ontwikkelingen.
#4 Hoe houd ik de kosten in de hand?
Naarmate mijn medewerkers langer bij mij werken stijgen de loonkosten en ik kan mensen niet gemakkelijk laten afvloeien.