Tijd en geld besparen?

Antwoordservice uitbesteden

Bespaar tot 50% loonkosten door uw antwoordservice uit te besteden naar Suriname.

Antwoordservice uitbesteden naar Suriname

Door uw antwoordservice uit te besteden aan Strongbow CC zorgt u ervoor dat uw telefoon altijd beantwoord wordt, ook buiten kantooruren. Onze medewerkers werken vanuit een callcenter in Suriname. Ze spreken de Nederlandse taal en staan uw klanten altijd professioneel te woord.

Of het nu gaat om het beantwoorden van veelgestelde vragen of het doorverbinden naar de juiste afdeling: onze telefonische antwoordservice bespaart u tijd en geld. Er zijn geen opstartkosten en u kunt eenvoudig op- of afschalen.

Onze aanpak bij onze telefonische antwoordservice

Voordelig. Professioneel. Betrouwbaar.

Met een antwoordservice bent u altijd bereikbaar voor uw klanten. Dit is niet alleen belangrijk voor de klanttevredenheid, maar ook voor uw imago. Klanten verwachten een snelle respons, en deze kunnen ze krijgen met de professionele antwoorddienst van Strongbow CC. Ieder telefoontje wordt beantwoord, ook wanneer u zelf niet aan het werk bent. Nederlands is de officiƫle taal in Suriname, hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over taalfouten.
Data entry uitbesteden 2
Data entry uitbesteden 3
Data entry uitbesteden 1

Veel gestelde vragen over antwoordservice uitbesteden

Dit is een dienst waarbij medewerkers telefoongesprekken voor een bedrijf beantwoorden. Dit vindt vaak plaats via een extern callcenter. Antwoordservice uitbesteden helpt om tijd en middelen te besparen, en efficiƫntie te verhogen.
De voordelen zijn het optimaliseren van uw klantenservice, het minimaliseren van wachttijd voor de klant, kostenbesparingen en efficiƫntie.
De medewerkers van Strongbow CC zijn hoogopgeleid en hebben jarenlange ervaring. U hoeft zich geen zorgen te maken over de kwaliteit van de service. Bovendien kunt u zelf informatie aanleveren die van belang is voor het beantwoorden van oproepen.
Onze telefoonservice omvat onder andere het beantwoorden van veelgestelde vragen, doorverbinden en het aanmaken van terugbelverzoeken. Daarnaast bieden we nog andere klantenservice diensten, zoals e-mailsupport.
Bent u geĆÆnteresseerd? Neem contact op met Strongbow Contact Centers om de mogelijkheden te bespreken.

Wat is een telefonische antwoorddienst?

Een telefonische antwoorddienst is een service waarbij medewerkers telefoontjes van klanten beantwoorden. Wij bieden niet zomaar een antwoordapparaat, maar een persoonlijke antwoordservice met echte mensen. Onze medewerkers zorgen ervoor dat uw klanten zich gehoord voelen en niet afhaken door lange wachttijden.Ā 

Onze telefonische antwoorddienst bestaat onder andere uit het beantwoorden van vragen, doorverbinden en het aanmaken van terugbelverzoeken.

Beantwoorden veelgestelde vragen

Onze medewerkers zijn altijd bereikbaar en zorgen dat uw klanten een snelle reactie krijgen. Met uw input en informatie kunnen ze veelgestelde vragen beantwoorden. Dit doen ze op een professionele en vriendelijke manier.

Doorverbinden

Heeft een klant een specifieke vraag? Dan kunnen wij de beller direct doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling binnen uw bedrijf. Dit zorgt ervoor dat de klant sneller bij de juiste persoon terechtkomt.

Terugbelverzoeken

Wanneer klanten bellen tijdens kantooruren of wanneer er tijdelijk niemand beschikbaar is, kan de telefonische antwoorddienst een terugbelverzoek aanmaken. U ontvangt een duidelijk overzicht van bellers die u later wilt terugbellen. Zo mist u nooit meer belangrijke telefoontjes.

Voordelen telefonische antwoordservice uitbesteden aan Strongbow CC

Wilt u uw antwoordservice uitbesteden aan een callcenter in Suriname? Hiermee verbetert u niet alleen uw klantenservice, maar bespaart u ook op kosten. De kwaliteit is net zo goed als een Nederlandse antwoorddienst, maar nu vele malen goedkoper. Onze medewerkers zorgen ervoor dat uw klanten goed geholpen worden; of dit nu buiten kantooruren is of tijdens drukke feestdagen. Op- en afschalen is altijd mogelijk!

Bovendien is het ook mogelijk om de gehele klantenservice uit te besteden aan ons callcenter in Suriname.

Voorbeeld #1 invoer e-mail campagne

Voor een mailingcampagne dienen visitekaarten ingevoerd te worden in HubSpot. Hierbij dient via Google en Linkedin gecontroleerd te worden of de gegevens van de contactpersonen nog actueel zijn. Met ons data entry team zijn we hiermee aan de slag gegaan waarna men vanuit Hubspot gerichte mailings kon verzorgen.

Voorbeeld #2 invoer enquĆŖteformulierenā€‹

We hebben 10.000 enquĆŖteformulieren met 20 vragen die in ons enquĆŖtesysteem moeten worden ingevoerd. Hoe kunnen we deze formulieren aanleveren en kunnen jullie deze resultaten rechtstreeks invoeren in ons systeem?

Voorbeeld #3 facturen controleren

Voor een vlot verloop van deĀ cashback actiesĀ van onze klant dienen de facturen gecontroleerd te worden om te kunnen bepalen of men in aanmerking komt voor een cashback. Kunnen jullie hierin iets voor ons betekenen?

Volutpat commodo at dictum amet tincidunt facilisis id lorem eu vitae cursus auctor laoreet fermentum adipiscing.
Matthew Johnson
4.5/5

3 reviews

2 reviews

5 reviews

5/5
"Wij vonden de samenwerking met Strongbow Contact Centers zeer prettig verlopen."
Andre van Klaveren
5/5
"Goede services en altijd snelle reactie op vragen via de mail."
digital-marketing-agency-reviewer-img-2
MAx van der zee
5/5
"Een absolute aanrader. Voordeliger dan in Nederland en ook nearshore locaties zoals Bulgarije, Roemenie, etc."
digital-marketing-agency-reviewer-img-3
Linda Jansen